Design a site like this with WordPress.com
Get started

#Veränderung

Manchmal sind die Dinge im Umbruch, und ich spüre es. Manchmal ändert sich etwas in mir, und ich fühle es. Manchmal möcht ich diese kleinen Entwicklungen in mir festhalten, und mich daran erinnern, was ich gespürt und gefühlt habe.

So wie heute in der Sonne an diesem herrlichen Frühlingstag. Ich wünsche euch ebenfalls Zeit, um etwas in euch hineinzuspüren!

Author: carasmelody

daydreamer, hopelessly hopeful, I love the power of words, I love poems, words are soulfood

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: