Design a site like this with WordPress.com
Get started

Weihnachtliches Schreiben

Gestern habe ich einen vorweihnachtlichen Schreibworkshop bei Christine Moll besucht. Wie immer war es ein schöner Abend, am Ende von einem harmonischen Gefühl geprägt.

Als letzte Schreibübung gab es wieder ein Schneeballgedicht, wie letztes Jahr. Das erste war konstruiert, das zweite ist aus mir rausgeflossen. Kopf, Herz.

Ich wünsche euch eine schöne restliche Adventszeit!

Kopf
Herz
Advertisement

Author: carasmelody

daydreamer, hopelessly hopeful, I love the power of words, I love poems, words are soulfood

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: